Valmentajahaku!
Julkaistu: 16.10.2019 00.00

Valmentajahaku!

Salon Palloilijat ry on jalkapallon kasvattajaseura, jonka toiminnassa suuressa roolissa ovat valmentajat sekä ohjaajat. Kaudelle 2020 etsimme ikäkausijoukkueisiimme valmentajia erilaisiin rooleihin. Kiinnostus jalkapalloon ja sen opettamiseen on perusedellytys, jota valmentajilta odotamme. Tarjoamme vasta-alkajille valmentajanpolun alkaen Palloliiton Futisvalmentajan startti-koulutuksesta. Tarjolla on myös erilaisia mielenkiintoisia tehtäviä kokeneemmille valmentajille mm. vastuuvalmentajan roolissa.

SalPa haluaa auttaa valmentajiaan kehittymään mm. Palloliiton koulutusten avulla. Seurassamme on myös tutor, joka tukee aloittelevia valmentajia tehtävissään. Valmentajan toimintaa seurassamme ohjaa valmennuslinja ja pelitapa. Joukkueemme harjoittelevat hyvissä olosuhteissa läpi vuoden. Valmentajan tehtävistä maksamme kulukorvauksen, jonka suuruus riippuu tehtävän vaativuudesta, valmentajan koulutustaustasta ja kokemuksesta. Ota rohkeasti yhteyttä niin voimme keskustella juuri sinulle sopivasta tehtävästä.

Ilkka Virtanen, valmennuspäällikkö 040 7389523 tai ilkka.virtanen@salpa.net