Julkaistu: 26.02.2020 00.00

Juniorijalkapallon visio

SalPa juniorijalkapallon visio vuoteen 2022

Seurassa kaikilla pelaajilla niin tytöillä kuin pojilla on mahdollisuus harrastaa jalkapalloilua omalla tasollaan.

Seuralla on toimiva pelaajapolku, joka mahdollistaa jalkapallon parissa toimimisen, joko pelaajana, valmentajana tai tuomarina.

Seuralla on toimiva järjestelmä, joka mahdollistaa valmentajien jatkuvan koulutuksen ja oppimisen. Ajantasainen valmennuslinjaus aktiivisessa käytössä.

Seurassa on akatemiatoimintaa pojille kaikissa ikäluokissa sekä tytöille 8v8 ikäluokkaan asti, joka mahdollistaa kilpapelaajille mahdollisuuden kehittyä lajin huipulle.

Seurassa on vähintään kaksi ammattivalmentajaa, joiden vastuulla on valmentajien tutorointi valmennuslinjan mukaisesti sekä akatemiavalmennus.

Seuralla on käytössä talvella 8v8 pelitapaan mitoitettu jalkapallohalli, joka yhdessä ammattivalmentajien kanssa tekee SalPasta yhden Varsinais-Suomen jalkapallokeskuksista.

Seurassa on vähintään 650 lisenssipelaajaa ja se on tunnettu jalkapallo seura sekä poika –että tyttöjalkapallossa Suomessa. Systemaattinen juniorityö tuottaa vuosittain 2-3 pelaaja seuran edustusjoukkueeseen.

Seuran uusimmat