Infoa harjoitteluun palaamisesta
Julkaistu: 08.05.2020 00.00

Infoa harjoitteluun palaamisesta

Moi!

Ensi viikolla on tarkoitus aloittaa pienryhmäharjoittelu Astrum-stadionilla. Tässä infossa on esillä niitä asioita, joita tällä hetkellä tiedämme.

• Palkalliset valmentajat ja valmennuspäälliköt palaavat töihin maanantaina 11.5. Tarkat infot harjoitusaikatauluista ja harjoitustapahtumien käytännöistä tulevat siis alkuviikosta
  • Salon kaupunki avaa urheilupaikat maanantaina 18.5, joten ensi viikolla harjoittelemme vain Astrum-Stadionilla.
  • Aamuharjoittelua EI järjestetä enää keväällä. Perustelut tälle valmennuspäälliköiden infossa.
  • Tämän hetkisen tiedon mukaan Astrumilla/Urheilupuistossa saa harjoitella 9 pelaaja per puoli. Tilanne voi kuitenkin muuttua, seuraamme tilannetta.

Tiedämme, että kaikilla on varmasti kova into kentälle. Maltetaan vielä, että valmennuspääliköt infoavat lisää alkuviikosta. Kohta päästään takaisin kuningaslajin pariin!