Toshiba ja SalPa Jalkapallo jatkavat yhteistyötä myös vuonna 2020!
Julkaistu: 04.09.2020 00.00

Toshiba ja SalPa Jalkapallo jatkavat yhteistyötä myös vuonna 2020!

Tuomas Talvo (Toshiba General Manager), Mitä tunteita SalPa ja salolainen jalkapallo herättää?

Aloitin oman peliurani SalPan riveissä Salon silloisella ”saharalla” 40 vuotta sitten. Saisit aika pitkän vastauksen, jos kysyisit tuota vaimoltani. Elän jalkapallossa suhteellisen tunteella mukana. Suomalaisen jalkapalloon on saatava enemmän tunnetta, intohimoa ja vaatimustasoa- sekä kentälle, että toimistoon.

Miksi haluatte tukea kaikista alueen seuroista juuri SalPaa?

Me tuemme Salossa ja valtakunnallisesti montaa eri seuraa ja urheilijaa.Viimeisimpänä Team Toshibaan liittyi muuan Iivo Niskanen. Enemmänkin kyse on yhteiskunnallisesta vastuusta. Yrityksillä on tärkeä rooli yhteiskunnan ongelmien ratkaisijana. Lasten liikkumattomuus on yksi niistä.

Mitä toivotte SalPa yhteistyöltä?

SalPa on Salon suurin lasten liikuttaja, mutta harrastajamäärät ovat olleet hieman laskussa. Ne on saatava uuteen nousuun. Lapset kentälle, laadukasta ohjausta, peli-ilon sytyttämistä ja sitä kautta pitkä ura jalkapallon parissa. Mikään ei ole hienompaa kuin nähdä tuttuja junnuja ylänurtsilla edustusjoukkueen paidassa.

SalPa kiittää Toshibaa yhteistyöstä!

Lue alta, mikä Toshiba on ja mitä Toshiba tekee:

Toshiba on aidosti pohjoisiin oloihin suunniteltu ilmalämpöpumppu, jonka uusimmat innovaatiot tuovat enemmän mukavuutta elämääsi ja selvää säästöä asumisen kustannuksiin. Jo yli 50 vuotta alansa edelläkävijänä tunnettu Toshiba on ilmalämpöpumppujen kärkituote, jolla pidät kotisi lämpötilan miellyttävänä ympäri vuoden, kesähelteistä kovimpiin pakkasiin. Luotettavasti, helposti ja ympäristöä kunnioittaen.