Yhteistyökumppaniesittelyssä Someron Säästöpankki
Julkaistu: 22.09.2020 00.00

Yhteistyökumppaniesittelyssä Someron Säästöpankki

SalPa jalkapallo jatkaa yhteistyökumppaneiden esittelyä ja tällä kertaa vuorossa erittäin tärkeä tukija Someron Säästöpankki!

Someron Säästöpankin rahoituspäällikkö Tuukka Alanko,

Mikä on suhteenne salolaiseen urheilumaailmaan?

"Yksi keskeisimmistämme arvoista on olla mukana tukemassa paikallista urheilua ja kulttuuria. Näin haluamme mahdollistaa sen, että nuorilla on mahdollisuus harrastaa mahdollisimman paljon ja kilpa-urheilun puolella pystytään tarjoamaan elämyksiä paikallisille urheilun ystäville."

Mitä tunteita sanat SalPa ja jalkapallo herättää?

"SalPasta tulee mieleen perinteikäs, tärkeä ja suuri nuorten liikuttaja Salon alueella. Seuralla on pitkä historia salolaisessa urheiluyhteisössä"

Terveiset SalPalaisille?

"Mukavaa vuoden jatkoa kaikille SalPan faneille ja seuraajille. Muistakaa käydä jatkossakin katsomassa matseja ja näin olette myös tukemassa tätä perinteikästä ja hienoa seuraa. Nähdään kentillä ja pankkiasioissa konttorilla!"

SalPa kiittää lämpimästi Someron Säästöpankkia yhteistyöstä!

Someron Säästöpankki - 140 vuotta paikallista pankkipalvelua!