Esittelyssä Adrian Smith
Julkaistu: 23.11.2020 00.00

Esittelyssä Adrian Smith

Esittelimme keväällä seuran toimijoita juttusarjan muodossa. Iloksemme voimme kertoa, että seuran toimintaan on liittynyt jälleen yksi uusi innokas toimija. Adrian Smith on salolaistunut englantilainen, joka on kesän ja syksyn ajan auttanut seuraamme erilaisilla tavoilla. Pitkän uran kansainvälisen markkinoinnin/myynnin saralla tehnyt Adrian tuo kokemuksellaan sekä silkalla ammattitaidollaan paljon SalPan organisaatioon. Adrianin keskeisimpiin työnkuviin SalPassa tulee kuulumaan yhteistyökumppanuuksien jalostaminen sekä edustuksen ottelutapahtumien kehittäminen. Alla pieni haastattelu Adrianista, jossa hän kertoo itsestään ja siitä, miten hän SalPaan päätyi.

1. Miten päädyit Saloon ja SalPaan?

- Suomeen päädyin alunperin työmatkan kautta ja Saloon vaimoni kautta. Reissasin pitkään kahden maan väliä, kunnes asetuin pysyvästi Saloon asumaan.

2. Miten löysit SalPan?

- Minulla oli käytössäni ylimääräistä aikaa ja mietin, että miten voisin tukea paikallista yhteisöä. Rakastan jalkapalloa valtavasti ja sitä kautta mietin voisinko tehdä jotain auttaakseni paikallista jalkapalloa. Ystävälläni oli tuttu SalPan toiminnassa, jonka kautta seura esiteltiin minulle. Innostuin ja kiinnostuin SalPasta ja päätin lähteä mukaan vapaaehtoistoimijaksi. Vakuutuin seuran suunnitelmista ja aidosta tahdosta kehittyä ja mennä eteenpäin niin ruohonjuuritasolla - kuin kilpaurheilumaailmassakin.

3. Sinulla on vakuuttava työhistoria myynnin- ja markinnoin parissa, saatko SalPasta palkkaa ?

- En. Autan täysin ilmaiseksi omasta tahdostani. Työskentelen edelleen osan viikosta paikallisessa yrityksessä Halikossa.

4. Missä näet SalPan 10 vuoden päästä?

- Haluan nähdä SalPan kehittyvän jokaisella osa-alueella. Toivon myös näkeväni, että SalPa on Salolle ja paikalliselle yhteisölle yhä tärkeämpi asia. Fanien ja tukijoiden panos on nimittäin valtavan iso asia ja ilman niitä seura ei menesty. Lisäksi edustusjoukkue olisi upeaa nähdä miesten Ykkösessä.

Kiitos Adrian, että haluat olla osa Joutsenperhettä!

#swansflytogether