Päivityksiä koronarajoitteisiin
Julkaistu: 10.02.2021 10.52

Päivityksiä koronarajoitteisiin

Tiistaina 9.2.2021 kokoontunut Varsinais-Suomen koronakoordinaatioryhmä kevensi lasten ryhmäharrastustoimintaa koskevia suosituksiaan. Alle 12-vuotiaiden oman ryhmän tai joukkueen kesken myös lähikontaktia sisältävät harjoitteet ovat jatkossa mahdollisia. Pelaaminen muita joukkueita vastaan ei edelleenkään ole sallittua eikä kilpailuja tai esiintymisiä tule järjestää. Varsinais-Suomessa alle 12-vuotiaat voivat jatkossa harjoitella pelinomaisesti nimenomaan oman harrastusryhmänsä kesken. Koronakoordinaatioryhmä piti yli 12-vuotiaiden nuorten harrastustoimintaan liittyvät suositukset ennallaan. Käytännössä turvavälejä tulee pystyä noudattamaan.

Salon Palloilijat noudattavat säännöksiä eli alle 12-vuotiaiden harjoittelu palautetaan normaaliksi ja pelilliset harjoitteet ovat osa harjoitusta. Yli 12-vuotiaiden juniorien harjoitukset jatkuvat turvavälein.

Terveisin SalPa Jalkapallon johtokunta ja valmennuspäälliköt