​SalPa hankki VEO-kamerajärjestelmän tukemaan nuoruus- ja huippuvaiheen valmennusta
Julkaistu: 27.10.2022 12.04

SalPa Jalkapallo pyrkii jatkuvasti kehittämään valmennusta ja pelaajakehitystä. Datan keräämisessä ja videovalmennuksessa otettiin iso harppaus kohti kansallista kärkeä, kun seura päätti hankkia modernin Veo-kamerajärjestelmän. Videoiden käyttö on yleistynyt ja niiden tärkeys korostunut pelaajakehitystyössä. Videoiden avulla myös pelaajien osallistaminen omaan kehitysprosessiinsa tehostuu. Veon avulla otteluiden kuvaaminen automaattisesti on helppoa ja Veo tarjoaa myös tehokkaat analyysityökalut suoritusten analysointiin sekä valmentajille, että pelaajille.

Yksi mahdollistaja kameran hankinnassa oli K-Supermarket Perniö ja kauppias Mika Snellman. Kamerajärjestelmän hankinta oli kertarysäyksellä iso panostus seuralle, joten yrityksen tuki kameran hankinnassa helpotti prosessia huomattavasti.

K-Supermarket Perniön kauppias Mika Snellman, mikä sai sinut tukemaan SalPan ideaa hankkia Veo-kamerajärjestelmä? – Minulla on jälkikasvua mukana 2010-syntyneissä pojissa ja olen erittäin innokas seuraamaan otteluita ja toimintaa paikan päällä. Olin pohtinut ryhtyväni yhteistyöhön seuran kanssa ja kun tällainen konkreettinen mahdollisuus tukea ilmeni, päätin lähteä mukaan. Uskon, että ammattitaitoisissa käsissä laitteesta on iso hyöty pelaajakehityksessä tulevina vuosina!

SalPa Jalkapallo kiittää saamastaan tuesta!