KAUSIMAKSUT

Ryhmien kausimaksut määräytyvät katettavien kulujen ja harjoitusmäärien mukaisesti. Jaosto laskuttaa kausimaksut 8-9 kertaa vuodessa ryhmästä riippuen (pl. luistelukoulu). Kyseessä ei ole kuukausimaksu vaan kuukausille jaoteltu kausimaksu. Ryhmäkohtaiset kausimaksut/kuukausierät tiedotetaan luistelijoille ennen kauden alkua. Luistelumaksut perustuvat jää- ja oheisharjoitusten määrään ja niillä katetaan valmentajien/ohjaajien palkat/palkkiot, SSO-hallin jäämaksut sekä harjoittelussa tarvittavat välineet. Maksuihin ei myönnetä sisaralennuksia, eikä alennusta harjoituksista poissaolosta matkan, toisen harrastuksen tms. takia. Ainoastaan säännöllinen poisjäänti koulun takia hyvitetään kausimaksussa. Laskut lähetetään sähköpostitse huoltajan jäsenrekisteriin ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen ja ne on maksettava eräpäivään mennessä. Mikäli maksua ei ole suoritettu viikon sisällä eräpäivästä, luistelija ei voi osallistua harjoituksiin. Yläkouluikäisten ja toisella asteella opiskelevien lajijäät laskutetaan erikseen syys- ja kevätkaudelta.

MUUT MAKSUT

SalPa ry:n jäsenmaksu laskutetaan kerran vuodessa. Mikäli luistelija on osallistunut muuhun Salon Palloilijoiden toimintaan, uutta jäsenmaksua ei peritä. Kilpaileva luistelija hankkii itse luistelupassin. Lisäohjeita saa valmentajilta sekä yksin- että muodostelmaluistelun kilpailuinfosta (nettisivuilla). Kaikilla luistelijoilla tulee olla joko vakuutuksellinen passi tai taitoluistelun lajina korvaava tapaturmavakuutus kauden alkaessa. Kilpailuihin osallistumismaksu ja niistä aiheutuvat tuomarikulut eivät sisälly kausimaksuun. Kilpailun osallistumismaksun suuruus vaihtelee ja se perustuu järjestävän seuran ilmoitukseen. Suomen Taitoluisteluliitto ry sekä Lounais-Suomen Taitoluistelu ry määrittelevät kauden alkaessa kilpailumaksujen suuruuden. Kilpailuohjelman ja -musiikin sekä kilpailupukujen tekemisestä muodostuvat kulut eivät kuulu kausimaksuun. SM-sarjoissa luistelevat voivat hakea jaostolta tukea sponsorien hankintaan kisakulujen kattamiseksi. Näytöksissä (joulujuhla ja kevätnäytös) tarvittava puvustus pyritään toteuttamaan talkoovoimin ja mahdollisimman pienin kustannuksin.