JOU
P13(-11), Hautaniemi (alempi haastaja)

SBS Masku Sinivalko - SalPa   3 - 10

Leaf -Areena

SBS Masku - SalPa 02.12.2023 Leaf -areenalla

Leaf -areenalle saavuttin aamulla ja alkoi valmistautuminen päivän otteluihin. Ensin vastaan tulee SBS Masku.

1. Erä

Ottelu alkaa heti meidän hallinalla, selvä kontrolli on kokoajan ja peli ehtii vanheta vain 32 sekuntia kun pallo on ensimmäisen kerran Maskulaisten maalissa. Tekijänä Sottinen ja syöttöpiste Lahtiselle. Hyvä alku! Rummutus jatkuu ja meillä on lähes täysi kontrolli kentän tapahtumiin. Seuraavaksi tuuletetaan ajassa 1:44 kun Areva laittaa pallon tyylikkäästi maaliin, syöttöpiste tarjoillaan Immoselle!

Pelin hallinta on selvästi meillä mutta Masku pääsee muutaman kerran tekopaikoille, ja onnistuu kaventamaan ajassa 3:21. Tilanne on nyt 1-2

Otamme pelin takaisin itsellemme ja puolustus siivoaa Maskulaisten paikat hienosti pois, ja 7:27 Lahtinen onnistuu maalinteossa, siitä piste myös Sottiselle! Tulitus jatkuu ja muutama minuutti edellisestä on pallo taas Maskun maalissa, nyt tekijänä Halonen ja syöttöpiste Lahtiselle. Peli ehtii jatkua noin 30 sekuntia ja nyt on Karppalan vuoro, Arevalle syöttöpiste ja pelitilanne on jo 1-5 joka jää myös erän päättyessä taululle.

2. Erä

Minuutti ehditään pelata ja Masku kaventaa tilanteeksi 2-5, siitähän me ei lannistuttu vaan Lahtinen käy nopeasti tekemässä tilanteeksi 2-6, syöttöpiste Sottiselle.

8:30 ehtii erää kulua ja Masku tulee taas ja tilanne on 3-6. Reilu 40 sekuntia myöhemmin Karppala käy kuitenkin varmistamassa ettei vastustaja pääse liian lähelle, tilanne on 3-7 ja syöttöpiste Välikankaalle. Näissä lukemissa mennään erätauolle.

3. Erä

Heti alkuun on selvää että tästä tulee meidän erä, pallokontrolli on meillä ja kentän tapahtumat hallinnassamme. Ajassa 6:48 Välikangas kasvattaa johdon lukemiin 3-8, syöttöpisteen itselleen merkkauttaa Achrén. Hieno maali!

Seuraavaksi pallo kaivetaan Maskun maaliverkoista ajassa 8:39 tekijänä Sottinen ja syöttäjänä Vanhatalo.

Lahtinen käy vielä hienon hyökkäyksen päätteeksi varmistamassa että vastustaja ei enää yritä tulla lähelle ja tekee loppunumeroiksi 3-10, syöttöpiste Sottiselle.

Summeri soi ja Komea voitto siitä tuli! Yhteenvetona todettakoon että maalinteossa tässä ottelussa onnistui 6 pelaajaa ja pisteitä kirjattiin 9:lle pelaajalle!

Nyt hetki lepoa ja välipalaa, kohta jatketaan ja vastaan asettuu Pöytyän Urheilijat.

Tilastot
SBS Masku Sinivalko