Sinisten Treenipeli
Julkaistu: 23.02.2019 00.00

Sinisten Treenipeli

Tänään oli Sinisten treenipelin vuoro kun Impivaarassa vastassa oli Tps.

Parin tuuraajaa voimin täydennetty Joukkue oli tänään hyvällä asenteella varustettu. Peli alkoi tunnustellen, mutta pikkuhiljaa sai tytöt pelistä paremmin kiinni.

8 minuutin kohdalla maalihanat aukesivat kun keskikentältä pelattiin pallo kärjessä viilettäneelle Laralle. Lara jatkoi vielä syötöllä kohti takatolppaa juokseelle Emmalle joka tykitti pallon takayläkulmaan.

Maalin jälkeen Tps pääsi peliin paremmin mukaan ja kuin varkain parin minuutin välein kävi iskemässä maalit vahvasti maalissa pelanneen Sirin selän taakse. Ensimmäisen kaukovedolla ja toisen maalinedusta ruuhkasta.

Toisen puoliajan alkaessa kentälle asteli sisuuntuneet SalPattaret. Toinen puoliaika olikin sitten sen mukainen ja kohti Tepsin maalia vyöryi sellaisella voimalla että maalipaikkoja sateli.

2-2 tasoituksen iski Aada hienolla syötön katkolla päästen sen seurauksena yksi läpi ja iski pallon varmasti verkkoon.

3-2 Maali olikin koko joukkueelta hieno taidonnäyte. Tilanne lähti puolustuksessa Pepin hienosta oivalluksesta vaihtaa pelin painopiste toiseen laitaan puolustuspari Sinille. Sini syötti laitaan ylös juokseelle Annille joka jatkoi pallon Sirille keskustaan. Siri syötti ylöspäin juoksua tekevälle Aadalle joka vielä malttoi syöttää toiseen laitaan nousseelle Myylle joka tykitti pallon verkkoon. Tämä Maali sai valmennusjohdonkin jo pienen häkellyksen valtaan????

4-2 lopputuloksen sinetöi Aada hienolla yksilösuorituksellaan, purjehtien läpi Tps puolustuksesta.

Hieno onnistunut suoritus tänään koko tulessa olleelta joukkueelta.