Lennetään yhdessä -rahasto

SalPa Jalkapallo on keskeinen liikuttaja Salossa ja tavoitteenamme on tarjota luonteva toimintaympäristö kaikille lapsille ja nuorille. Vuonna 2021 perustettu Lennetään yhdessä -rahaston avulla pyrimme takaamaan kaikista vähävaraisimmillekin Joutsenille mahdollisuuden harrastaa ja kokea liikunnan riemua jalkapallon parissa. Yhdessä pystymme takaamaan, ettei yksikään lapsi tai nuori syrjäydy taloudellisista syistä!

Rahastosta jaetaan tukea toimintamaksuihin, varustemaksuihin ja joukkuemaksuihin, taloudellisin perustein. Lopullisen päätöksen tuen myöntämiselle tekee SalPa Jalkapallon Johtoryhmä. Tukea voi hakea maksimissaan yhdelle jalkapallokaudelle kerrallaan. Tuen saaminen edellyttää, että hakija on aktiivisesti mukana oman joukkueensa toiminnassa (väh. 50% tapahtumista). Vapaamuotoisen hakemuksen voi lähettää osoitteeseen: otto.tapanainen@salpa.net ja hakemuksesta lisätietoja antaa SalPa Jalkapallon toiminnanjohtaja Otto Tapanainen (puhelin: 0400949625).

Lennetään yhdessä -rahaston perustaminen mahdollistettiin hakemallamme tuella Palloliitolta. Haluamme pystyä takaamaan kaikille salolaisille lapsille ja nuorille tukea myös tulevaisuudessa ja sen takia kaikki tuki rahastolle on äärimmäisen tärkeää. Lähde siis mukaan tähän positiiviseen hankkeeseen! (päivitetty 18.10.2023)

Pienikin lahjoitus on askel eteenpäin! Mukana jo mm: Istanbul Kebab, Mara Catering, Lions Club Salo, Suomen Palloliitto, Jame-Shaft Oy, Kaskilaw...

#SwansFlyTogether