Oletko kiinnostunut jalkapallon pelinohjaamisesta ja lisätienestistä?

SalPa tarvitsee tänäkin kesänä uusia ja vanhoja innokkaita pelinohjaajia!

Ota rohkeasti yhteyttä Sashaan (045-8435919 tai sasha@salpa.net), lähde mukaan pelinohjaajaksi ja ota kaverisikin!

Pelinohjaajat saavat pelinohjaajakoulutuksen (alaikäraja 2011-synytyneet). Koulutuksen ajankohta ilmoitetaan ilmoittautumisen jälkeen!

Lomake sulkeutuu 31.08.2024 12.00

SalPan pitkäaikainen korttelisarja Prisma-liiga konsepti päättyi viime kesään. SalPassa halutaan kuitenkin jatkaa entistä laadukkaammin matalankynnyksen toimintaa! Sitä varten seura järjestää tiistai-iltaisin pelitoimintaa koko kevään, kesän ja syksyn ajan. Toiminnan sisältö koostuu harjoittelusta, leikeistä ja peleistä. Lisäksi kauden aikana yhteistyöseurat Perttelin Peikot ja FC Cobrat Kiskosta tulevat vierailulle peli-iltoihin.

Mukaan SalPa kutsuu kaikki 2018 syntyneet tytöt ja pojat sekä 2015-2017 syntyneet, jotka eivät ainakaan vielä halua mukaan SalPan ikäkausijoukkuetoimintaan. Ohjaajina toimivat SalPan työntekijät ja liikunnanohjaajat. Tukena toiminnassa on myös seuran omista junioreista palkatut kesätyöntekijät.

Toimintaa järjestetään Paukkulan nurmella ja/tai Paukkulan tekonurmella. Peli-ilta toiminta alkaa tiistaina 23.4 ja se pidetään aina Paukkulassa. Peli-iltatoiminnan päivä on aina tiistai ja kellonaika 18:00-19:00.
Toiminta on kesälomalla 19.6-29.7 ja toiminta jatkuu jälleen 30.7. Liikuntakertoja tulee keväällä 9kpl ja syksyllä 6kpl.

Hinta toiminnalle on helmikuun loppuun asti 65,00€ ja siitä edespäin 69,00€.

Tervetuloa mukaan nauttimaan matalankynnyksen toiminnasta!

Lomake sulkeutuu 31.08.2024 12.00

Tervetuloa mukaan SalPan ja Mehiläisen Jalkapallo-leikkikouluun! Leikkikoulu on tarkoitettu 2019-2020 syntyneille tytöille ja pojille. Leikkikoulun hinta on helmikuun loppuun asti 49e, jonka jälkeen 59e.

Leikkikoulu alkaa tiistaina 23.4 ja se pidetään aina SalPan omalla Valmet Automotive Areenalla Paukkulassa. Leikkikoulupäivä on aina tiistai ja kellonaika 17:00-17:45.
Leikkikoulu on kesälomalla 19.6-29.7 ja toiminta jatkuu jälleen 30.7. Liikuntakertoja tulee keväällä 9kpl ja syksyllä 6kpl.

Leikkikoulun vastuuohjaajana toimii SalPan juniorivalmennuspäällikkö Matias Willgren. Hänen tukenaan ohjaajina toimivat SalPan kesätyöntekijät.

Leikkikoulussa tutustutaan jalkapalloon, harjoitellaan liiketaitoja sekä pelataan & leikitään turvallisesti huippuohjaajien johdolla. Matias antaa mielellään lisätietoja puhelimitse (044 5649460) sähköpostitse (matias.willgren@salpa.net)

KUN ILMOITTAUDUT JA MAKSAT - ODOTA RAUHASSA ETTÄ SINUT OHJATAAN MAKSUKOHTAAN - ÄLÄ PÄIVITÄ SELAINTA!

Lämpimästi tervetuloa kaikille mukaan!

Lomake sulkeutuu 31.05.2024 12.00

SalPa perusti syyskuussa uuden ikäkausijoukkueen 2016-2017 syntyneille tytöille ja pojille! Ilmoittaudu mukaan ja tule kokeilemaan laadukasta toimintaamme! Testata saa kuukauden verran, ennen kun toimintaan tarvitsee sitoutua. Joukkue treenaa tällä hetkellä 2 kertaa viikossa salissa ja kun sää lämpenee, siirrymme ulos tekonurmelle.

Joukkuetta valmentaa SalPan ammattivalmentaja Venla Inkinen. Lisätietoja joukkueen toiminnasta antaa toiminnanjohtaja Otto Tapanainen (puh: 0400949625 / email: otto.tapanainen@salpa.net)
Tämän lomakkeen avulla pääset ilmoittautumaan mukaan SalPan toimintaan. Otamme yhteyttä teihin ilmoittautumisen jälkeen, jotta voimme keskustella mistä olette kiinnostuneita :) Lomakkeen voi täyttää uusi pelaaja tai esimerkiksi valmennuksesta kiinnostunut aikuinen tai nuori!

Tervetuloa mukaan SalPa Jalkapallon toimintaan!