Maksut

Kerhotoiminnan maksut

Syksyllä 2024 alkava salibandykerho 2018-2019 syntyneille lapsille. Kerhon hinta on 135€ (sis. syksy, kevät + SalPan jäsenmaksu 35€)

Kerhojen hinnat sisältävät ohjauksen ja jaoston toimintamaksun. Lisäksi laskutetaan seuran jäsenmaksu kalenterivuosittain, syksyllä aloittaessa laskutetaan puolet jäsen maksusta. Perhekerhoissa hinta on per osallistuva lapsi ja seuran jäsenmaksu menee vain lapsesta. Huolehdimme myös että kerhoilla on yleisiä varusteita kuten palloja, tötsiä, laina mailoja ja laseja.

Joukkue/Kausimaksu

Kausimaksulla katetaan joukkueen kulut. Kuten valmentajien ja toimihenkilöiden palkkiot, sarjamaksut, turnauskulut (erotuomaripalkkiot), pankin palvelumaksut, mahdolliset kuljetuskulut, joukkueen virkistystoiminnan kulut ja joukkueen yhteisvarusteet (esim. EA-välineet). Lisäksi kausimaksuun voi sisällyttää peliasumaksut, reenipaidat yms. Useimmiten ne laskutetaan kuitenkin tilatun mukaisesti erikseen. Joukkue laskeen tämän itse ja lisähankinnoista sovitaan joukkueen vanhempainillassa.

Seuran jäsenmaksu

Seuran jäsenmaksu on vuosittainen maksu jäsenilleen (harrastajille), jonka suuruuden tulevalle kaudelle päättää Seuran vuosikokous. Jäsenmaksun maksaminen on edellytys seurassa harrastamiselle. Seuran vuosikokous 17.4.2024 vahvisti jäsenmaksuksi 35€, koskien kilparyhmiä/tavoitteellisia harrastajia.

Kokous vahvisti myös 15€ kerhojäsenmaksun (ei tavoitteellisten), koskien matalan kynnyksen toimintaa sekä aikuisten kuntoliikuntaryhmiä.

Maksukäytäntö 2024/25 seuran jäsenmaksuun

Jäsenmaksut laskutetaan suoraan pelaajilta ja jäseniltä. Joukkueen rahastonhoitaja ja joukkueenjohtaja tarkistavat ja täydentävät pelaajatietojen oikeellisuuden uuden kauden alussa ja ilmoittavat tarvittaessa pelaajamuutokset toimistolle. Seuran toimisto lähettää jopoxin kautta laskut jäsenille uuden kauden alkaessa. Kesken kauden aloittavat saavat seuran jäsenmaksun kolmannen harjoituskerran jälkeen aloituksesta noin 2-3 viikon rahastonhoitajan / joukkueenjohtajan ilmoitettua jäsenmuutokset seuran toimistolle. Laskut lähetetään sähköpostilla Jopoxin kautta.

Jäsenmaksu ei ole missään kytköksissä Seuran lajijaostojen/harrastajaryhmien omiin toimintamaksuihin, vaan Seura perii jäsenmaksun kaikille yhteisten kulujen kattamiseksi. Jäsenmaksutuloilla katetaan osa Seuran yhteisistä kuluista (mm. kirjanpito, web-sivut, hallinto, Seuran yhteiset koulutukset ja tilaisuudet, Seuran tilat, tapahtuma/ryhmävakuutuksia)

Salibandyjaoston toimintamaksu

Salibandyjaoston toimintamaksulla katetaan salibandyjaoston kuluja. Kuten jopox toiminnanohjausjärjestelmä ja nettisivut, SSBL:n jäsenmaksu, salibandy jaoston vuokraamat varastotilat kaupungilta, avainlätkät ja muut jaoston yhteishankinnat, toimistopalveluja, valmentajien seuratuote (1 huppari tai kauluspaita /joukkue), maalivahti- ja lajiharjoittelu sekä valmentajille ja toimihenkilöille järjestettäviä koulutuksia. Toimintamaksu on kaudella 2023-2024 on 35€. Sisaralennus on 50% juniori-ikäisillä pelaajilla. Rahastonhoitaja