Maksut

Kerhotoiminnan maksut

Syksyllä 2023 on alkanut salibandykerho 2016-2017 syntyneille lapsille. Kerhon hinta on 135€ (sis. syksy, kevät + SalPan jäsenmaksu 35€)

Kerhojen hinnat sisältävät ohjauksen ja jaoston toimintamaksun. Lisäksi laskutetaan seuran jäsenmaksu kalenterivuosittain, syksyllä aloittaessa laskutetaan puolet jäsen maksusta. Perhekerhoissa hinta on per osallistuva lapsi ja seuran jäsenmaksu menee vain lapsesta. Huolehdimme myös että kerhoilla on yleisiä varusteita kuten palloja, tötsiä, laina mailoja ja laseja.

Joukkue/Kausimaksu

Kausimaksulla katetaan joukkueen kulut. Kuten valmentajien ja toimihenkilöiden palkkiot, sarjamaksut, turnauskulut (erotuomaripalkkiot), pankin palvelumaksut, mahdolliset kuljetuskulut, joukkueen virkistystoiminnan kulut ja joukkueen yhteisvarusteet (esim. EA-välineet). Lisäksi kausimaksuun voi sisällyttää peliasumaksut, reenipaidat yms. Useimmiten ne laskutetaan kuitenkin tilatun mukaisesti erikseen. Joukkue laskeen tämän itse ja lisähankinnoista sovitaan joukkueen vanhempainillassa.

Toimintamaksu

Toimintamaksulla katetaan salibandy jaoston kuluja. Kuten jopox toiminnanohjausjärjestelmä ja nettisivut, SSBL:n jäsenmaksu, salibandy jaoston vuokraamat varastotilat kaupungilta, avainlätkät ja muut jaoston yhteishankinnat, toimistopalveluja, valmentajien seuratuote (1 huppari tai kauluspaita /joukkue), jaostossa toimivien jäsenmaksut, maalivahti- ja lajiharjoittelu sekä valmentajille ja toimihenkilöille järjestettäviä koulutuksia. Toimintamaksu on kaudella 2023-2024 on 35€. Sisaralennus on 50% juniori-ikäisillä pelaajilla.

Seuran jäsenmaksu

Seuran jäsenmaksu maksetaan kalenterivuosittain, laskutus tapahtuu helmikuussa. Syksyllä liittyvät jäsenet maksavat puolikkaan jäsenmaksun kuluvalta vuodelta. Sillä katetaan seuran toimiston palveluita, toimistotiloihin liittyviä kuluja, sekä yhdistyksen hallintoon liittyviä maksuja. Jäsenmaksu on vuonna 2023-2024 on 35€.