Salibandyjaoston kesätoiminta
Julkaistu: 29.04.2021 10.13

Salibandyjaoston kesätoiminta

Kesäleiri

07.-10.06. klo 10.00-15.00 Ilmoittautuminen avautuu 5.5.

02.-05.08. klo 10.00-15.00 Leirin toteutuminen varmistuu toukokuun lopulla

Hinta 115€ / SalPan jäsenille ja sisarale -15€

Hinnat sisältävät ohjelman ja lämpimän lounaan leiripäivän aikana

Leiri on tarkoitettu noin 6-10 vuotiaille, liikunnasta innostuneille lapsille. Aiempaa salibandyn harrastustaustaa ei tarvita. Kesäleirillä kokeillaan monia eri lajeja sisällä ja ulkona, toki myös säbäillään päivittäin. Kolme ensimmäistä päivää nautitaan urheilupuiston ympäristöstä ja viimeisenä päivänä suunnataan Vuohensaareen ulkoilemaan koko päiväksi.

Kokoontuminen päivittäin Salohallin edessä klo 10 ja Vuohensaari päivänä kokoontuminen Vuohensaaren parkkipaikan vieressä.

Varusteiksi riittävät juomapullo sekä sopivat vaatteet sisällä ja ulkona liikkumiseen. Vuohensaaressa myös uintimahdollisuus joten uikkaritkin voi ottaa mukaan.

Joukkueiden kesä

Joukkueet infoavat omista toimistaan suoraan joukkueille. Jos joukkueilla on halua harkkapeleihin rajoitusten niin salliessa voivat vapaasti niitä järjestää. Tästä ilmoitus Jutalle joka myös tarvittaessa yhdistelee halukkaita joukkueita pelaamaan.

Oheispäivät

Joukkueet voivat pyytää Jutan pitämään oheisreenejä 07.-09.06., 28.07. ja 02.-04.08. Kyseessä voi olla yleistä fysiikkaharjoitusta, yleistaitoja tai voidaan sopia keskitetympää sisältöä punttitekniikoista käsilläseisontoihin.

Pihapeliviikko

Varsinainen pihapeliviikko pidetään elo-syyskuun vaihteessa. Pihapelaaminen kuitenkin korostuu koko elokuun mm. somessa sekä koulu ja päiväkoti käynneillä. Liitto myös hakee viikkoa varten Pihapelilähettiläitä, jos pelaaminen ja muiden innostaminen ois sun juttu käy vilkaisemassa -https://salibandy.fi/fi/harrastaminen/ulkona-pelaaminen/pihapeliviikko/ . Lisäksi somessa kannattaa ottaa seurantaan #pihapeliviikko ja tietenkin nauttia koko kesä ulkona pelaamisen mahdollisuuksista.

Katusähly ja SunSäbä

Elokuun alkuun vallataan Plazan kattoa jälleen. Tästä tulee tarkempaa tietoa kesän aikana.