Sini Lundgren ja Hilda Kataikko liiton koulutuksessa!
Julkaistu: 12.11.2019 00.00

Sini Lundgren ja Hilda Kataikko liiton koulutuksessa!

Salibandyliitto järjesti koulutuksen johon osallistui Salibandyjaostolta kaksi kovaa tekijäämme Pj Sini Lundgren ja Hilda Kataikko. Salibandyliiton järjestämillä Toimihenkilöpäivillä oli kiitettävästi paikalla seurojen edustajia. Tilaisuus pidettiin perjantaista lauantaihin Tampereella.

Käsiteltävät teemat koskivat muiden muassa seuran markkinoinnin vuosisuunnittelua, seuran ja sen joukkueiden toiminnan ohjaamista kokonaisuutena, urheiluseuraa työnantajana ja muutoksen johtamista, osaamistarpeen ja osaamisen tunnistamista sekä sitä, miten seurat voivat hyödyntää MM2020-kotikisoja omassa toiminnassaan.

???? Lue lisää: https://bit.ly/2Cx3WSJ

Kehitämme jatkuvasti toimintaamme ja juuri jaostossa yritämme saada kaikille toimijoille apuja kauteen sekä miten pyörittää toimintaa.

Jos tulee mieleen ideoita tai kehitysehdotuksia ota rohkeasti yhteyttä jaostoomme!

Seuran uusimmat