Julkaistu: 19.11.2019 00.00

Marraskuun tärkeimmät

Marraskuun terveiset

- Jaostomaksut laskutetaan joukkueilta joulukuussa, joten varmistakaa että tililtänne löytyy tarvittava summa. Ilmoittakaa osoitteeseen toimisto@salpa.net pelaajamääränne, niin toimisto laskuttaa oikean summan.

- Muistakaa että jäsenmaksut laskutetaan jatkossa henkilökohtaisesti. Laskut tulevat jäsenten sähköposteihin. Ilmoittakaa joukkueidenne syksyllä aloittaneet salpalaiset 8.12. mennessä osoitteeseen salibandy.salpa@gmail.com. Varmistakaa etteivät jäsenet ole myöskään muissa SalPan lajeissa jäsenmaksua vielä maksaneet. Heiltä laskutetaan joulu-tammikuun vaihteessa puolikas jäsenmaksu.
Kaikilta jäseniltä laskutetaan täysi jäsenmaksu helmikuussa, joka kattaa koko ensi vuoden.
Varmistakaa myös että henkilötiedot ovat oikein, sillä jäsenmaksuun tulee syntymäajan mukaan oikea summa.

- Päivittäkää timmiin joulu-tammikuun osalta vuoronne asap, niin kenttien puhtaanapitopuoli pääsee suunnittelemaan omat työaikansa ja lomansa joulun ja uudenvuoden ympärille.

- Muistakaa kuitata jopoxissa treenien ja pelien päätteeksi osallistujat, painamalla nappia ´´vahvista osallistujat´´. Keräämme tästä harjoituspäiväkirjan koko seuran tasolla, jolloin saamme kaupungilta tukea jokaisesta juniori osallistujasta. Harjoituspäiväkirja kootaan keväällä, joten nyt on hyvä hetki kuitata unohtuneet, ettei jää kevääksi koko kauden kuittauksia urakaksi.

- Maalivahtivalmentaja Joni ´´Piku´´ Kallioniemi kiertää joulu-helmikuun SalPalaisten treenejä. Jos tahdotte Pikun treeneihinne, ilmoittakaa ensisijainen treenipäivä toiveenne sunnuntaihin 24.11. mennessä. Ilmoitukset Hildalle viestillä, 045 237 5407.

- Ensi vuodelle otetaan keväälle ja syksylle kiinteät päivät jolloin pidetään valmentajapalaveri. Palaveriin kutsutaan koko jaoston valmentajat ideoimaan ja kehittämään yhdessä valmennustamme. Sen lisäksi järjestämme myös toimihenkilöpalaverin, jossa käymme läpi tärkeimpiä aiheita ja toimintatapatoiveita läpi.

- Keväälle on tulossa SBV1-koulutus, tarkemmat tiedot myöhemmin. Jos kysyttävää, ottakaa yhteyttä Tia Melavaan, 040 045 3177.

- Materiaalipankkiin on lisätty rahastonhoitajan pikaopas, josta löytyy viitelista.

- Materiaalipankkiin on lisätty tämän vuoden jaoston kokouspöytäkirjat. Kokoukset ovat avoimia, tervetuloa!

Jos yllämainituista kysyttävää, ottakaa rohkeasti yhteyttä.
Hilda, 045 237 5407.