Vesterinen ja Peltola jatkavat SalPan riveissä!
Julkaistu: 09.12.2021 18.41

Vesterinen ja Peltola jatkavat SalPan riveissä!

SalPa sai jälleen mukavia uutisia, kun Valtteri Peltola ja Onni Vesterinen tekivät jatkosopimukset seuran kanssa. Peltolan sopimus on 2-vuotinen ja Vesterisen 1-vuotinen.

Päävalmentaja Tero Suonperä on luonnollisesti äärimmäisen tyytyväinen joukkueen vanhojen pelaajien jatkosopimuksista.

- Molempien jatko on kyllä erittäin iloinen asia! Onni on nuoreksi pelaajaksi jo aika kokenut, ja hänen jatkonsa on todella upea asia joukkueelle ja koko seuralle. Todella hienoa, että hän päätti jäädä meille vielä ja olen varma, että hän tulee kehittymään paljon kunhan vaan pysyy terveenä ja ehjänä. Onni on loistava joukkuepelaaja joka antaa varmasti kaikkensa jokaisessa tilanteessa. Hän puolustaa nöyrästi, mutta on myös hyvä nousemaan ja tukemaan hyökkäyksiä. Kaiken lisäksi hän on vielä oma kasvatti, joten jatkosopimus on kaikinpuolin todella mieluinen juttu. Valtterin jatko on myös erittäin positiivinen asia. Taas saatiin kiinnitettyä oma nuori kasvatti, jolla on jo varsin mukavasti kokemusta kakkosesta. Valtteri on erittäin nöyrä ja hyvä joukkuepelaaja ja haluaa varmasti auttaa joukkuetta 100% jokaisessa harjoituksessa ja pelissä. Uskon vahvasti, että hän tulee kehittymään paljon ensi kauden aikana. Hänellä oli myös vahva halu jatkaa ja se on meille todella tärkeää. Projektiin halutaan pelaajia joilla on aito halu pelata meillä.

Myös molemmat pelaajat kommentoivat jatkoaan erittäin iloisin mielin.

- "Jatkan SalPassa hyvillä ja odottavilla fiiliksillä. Uusi ja kunnianhimoinen projekti vakuutti minut jatkamaan Salossa. Henkilökohtaisesti odotan ottavani entistä isompaa roolia kauden peleissä sekä kokonaisvaltaista kehitystä etenkin pallollisessa pelaamisessa. Go Swans!", Onni Vesterinen kertoo.

- Jatkan SalPassa innostunein ja jännittävin fiiliksin! Salpa elää uutta elämää uuden projektin myötä ja hienoa olla osana sitä! Henkilökohtaiset odotukset ovat, että Salpa tulee tekemään ison tason noston ja tulee ehdottomasti kamppailemaan noususta ykköseen. Kovien uusien nimien myötä saadaan joukkueeseen hyvää kokemusta, mikä mahdollistaa itsellenikin ottaa se seuraava askel, Peltola kertoo.

Go Swans!