Julkaistu: 12.12.2019 00.00

Joulukuun tärkeimmät

Jopox-tiedot tulee päivittää ti 17.12. mennessä, sillä niiden tietojen pohjalta jaostomaksut laskutetaan ke 18.12. Tärkeintä on jaoitella roolit selkeästi, jotta pelaajat ja niiden lukumäärä on helposti nähtävissä. Jos joukkueessa pelaa rinnakkaisedustuksella pelaajia, merkatkaa heidät urheilija-nimikkeellä, niin toimisto tietää olla laskuttamatta näistä jaostomaksua.

Tämän syksyn osalta jäsenmaksua ei laskuteta, vaan jäsenmaksu laskutetaan ensi vuoden ajaksi kaikilta kevään alussa.

Jos ette ole vielä ilmoittaneet joukkueenne sisaralennuksia, ilmoitattehan ne toimistolle asap.

Muistattehan kuitata harjoitusten osallistujat jopoxista, jotta ne päivittyvät harjoituspäiväkirjaan.

Materiaalipankista löytyy nyt myös rahastonhoitajien pikaopas.

Toimistolle on toimitettu joukkueiden valokuvat paperiversioina. Nämä ovat kuitenkin olleet odotettua huonolaatuisempia. Reklamaatioon ei tullut alkuun niihin kysyttyä kuittausta onko uusia valokuvia tulossa, joten tiedotus jäi näiden osalta myöhemmäksi. Varmistus on kuitenkin nyt saatu, uusia paperiversioita ei tule, joten halutessanne voitte käydä hakemassa joukkueenne valokuvat toimistolta.

Toimisto suljettu 20.12.-7.1. Toimiston puhelimessa kuitenkin puhelinpäivystys 20-23.12 ja 27.12-3.1.

Seurakehittäjä lomalla 19.12.-2.1.

SalPa-Gaalaa vietetään 31.1. Liput ovat nyt myynnissä toimistolla! Tervetuloa juhlistamaan yhteistä seuraamme ja palkitsemaan ansioituneita.

Valmentaja-palaveri ma 20.1. klo 18:00-19:30, SalPan toimistolla. Kaikki seuran valmentajat mukaan!

Jaoston jäsenille on luotu selkeämmät roolitukset, jotta asioiminen ja vastuunjako on selkeämpää.
Tässä roolitukset:

Hilda Kataikko vastaa juniorikoordinoinnista, toimihenkilöiden opastuksesta, joukkueille tiedottamisesta, kortteliliigasta ja kerhotoiminnasta, sekä varustekoordinoinnista

Sini Lundgren vastaa seurayhteistyöstä, tapahtumista, yhteistyöstä kaupunkiin ja liittoon päin sekä toimii Hildan esimiehenä

Tia Melava vastaa koulutuksista ja valmennuksen kehittämisestä

Jaakko Hyvärinen vastaa lajivalmennuksen kehittämisestä

Antti Heinonen vastaa budjetoinnista ja jopoxin kehittämisestä

Christa Kantonen vastaa nettisivu- ja someohjeistuksista

Heli Valanne vastaa markkinoinnin kehittämisestä

Sami Leppänen vastaa vuoroista ja niihin liittyvistä avain- ja timmilistoista sekä katusählytapahtumasta/turnauksesta

Vesa Valkonen vastaa SalPa-tiedotteesta (4 kertaa vuodessa) ja yritysyhteistyöstä

Berndt Ahlfors vastaa varustetilauksista ja niiden painatuksista, jopox-avustamisesta ja tapahtumien juoksevista asioista. Benkulle on varattu täysin salibandyyn käytettäväksi päiväksi tiistai, mutta muulloinkin voi tietysti olla yhteydessä.

Jaosto toivottaa rauhallista joulua ja hyvää uutta vuotta!