Oma Mehiläinen uutinen
Julkaistu: 14.05.2024 00.04

Oma Mehiläinen uutinen

Hei!

Toukokuiset tervehdykset Salon UrheiluMehiläisen seurakoordinaattorilta! Kesää vasten on loistava aika aktivoida jäseniänne kirjautumaan OmaMehiläiseen ja kartuttaa seuranne bonuspottia syksyä varten. Uusien seuralinkitysten suhteen on alueen seuroilla ollut pientä hiljaiseloa, mutta eiköhän näytetä muille kaupungeille mallia miten me asiat hoidamme täällä Salossa! Onhan meillä Suomen paras urheilupuisto ja muutenkin loistavat puitteet liikunnan harrastamiseen 😎

Kirjautuminen Omamehiläiseen ja seuralinkityksen tekeminen vie vain muutamia minuutteja aikaa! Lataat OmaMehiläinen sovelluksen omasta sovelluskaupastasi jos sitä ei sinulta vielä löydy, kirjaudut sinne verkkopankkitunnuksilla, etsit hymiön takaa OmaUrheilu-sivulta oman seurasi ja liität itsesi sinne salasanalla 'mehurheilu' . Tämän jälkeen kaikki tekemäsi käynnit Mehiläisessä kartuttavat seuran tuloja. Seuralinkitys tarvitsee tehdä vain yhden kerran ja lisäksi voit linkittää myös perheenjäsenesi saman seuran alle ratas-painikkeesta. Linkityksiä ei ole mahdollista lisätä jälkikäteen, esimerkiksi jos kaadut kesällä pyörällä ja käyt tarkistuttamassa kipeän ranteen Mehiläisen asiantuntijoilla, linkitys pitää olla tehtynä jo ennen käyntiä vastaanotolla, jotta bonuskertymä seurallesi kertyy. Joten siksi linkitys kannattaa tehdä nyt!

Tässä Teidän seurallenne hyvä motivaatiokeino ja kannustin aktivoida jäseniänne kirjautumaan OmaUrheiluun. OmaUrheilussa on useita Suomen parhaiden asiantuntijoiden luentoja videoituna, jotka kaikki ovat maksutta käytössänne. Olen koostanut videoista viiden kysymyksen kysymyspatterin, joka on liitteenä. Voitte käyttää kysymyksiä keskustelun avaajina, muistuttajina ja ennen kaikkea sillä kannustaa jäseniänne linkittämään itsensä Teidän seuran alle bonuksien kartuttamiseksi. Voitte hyödyntää kysymyksiä harjoituksissa, oheisissa, vanhempainilloissa, pelireissuilla, joukkueilloissa ym. ja kannustaa jäseniänne tarkistamaan oikeat vastaukset videoilta.

Suoritan kuukauden päästä, 10.6.2024 arvonnan kaikkien Salon alueen kumppanuusseurojen välillä, jossa arvon 50kpl Mehiläisen vastuskuminauhoja teidän seuran käyttöönne. Kuitatkaa tähän sähköpostiin, että homma hoidossa ja siten osallistutte arvontaan.

Liitteenä on lisäksi muistutus miten seuralinkitys tehdään. Jos tarvitsette muuta materiaalia käyttöönne, niin laittakaa rohkeasti minulle sähköpostia.

Mukavaa kevään ja kesän jatkoa!

Yhteistyöterveisin Kiia Huuhka, Salon alueen UrheiluMehiläisen seurakoordinaattori

Kiia Huuhka

Fysioterapeutti, äitiysfysioterapeutti