Mehiläisen OmaUrheilu palvelu käytössä salibandyssa
SalibandyJulkaistu: 14.09.2024 21.42

Mehiläisen OmaUrheilu palvelu käytössä salibandyssa

Salibandy ja Mehiläisen Omaurheilu-palvelu ovat yhteistyössä.

Kirjautuminen Omamehiläiseen ja seuralinkityksen tekeminen vie vain muutamia minuutteja aikaa! Lataat OmaMehiläinen sovelluksen omasta sovelluskaupastasi jos sitä ei sinulta vielä löydy, kirjaudut sinne verkkopankkitunnuksilla, etsit hymiön takaa OmaUrheilu-sivulta oman seurasi ja liität itsesi sinne salasanalla 'mehurheilu' . Tämän jälkeen kaikki tekemäsi käynnit Mehiläisessä kartuttavat seuran tuloja. Seuralinkitys tarvitsee tehdä vain yhden kerran ja lisäksi voit linkittää myös perheenjäsenesi saman seuran alle ratas-painikkeesta. Linkityksiä ei ole mahdollista lisätä jälkikäteen, esimerkiksi jos kaadut kesällä pyörällä ja käyt tarkistuttamassa kipeän ranteen Mehiläisen asiantuntijoilla, linkitys pitää olla tehtynä jo ennen käyntiä vastaanotolla, jotta bonuskertymä seurallesi kertyy. Joten siksi linkitys kannattaa tehdä nyt!.

Kannustamme kaikkia ottamaan palvelun käyttöön seuraamalla alla olevia ohjeita.

• 1. Lataa tai avaa OmaMehiläinen-sovellus
  • 2. Klikkaa sovelluksen alareunasta ”Minä”
  • 3. Klikkaa ”OmaUrheilu”
  • 4. Etsi urheiluseuralistauksesta oma seurasi