Seuran jäsenmaksu 2023/24

Seuran jäsenmaksu on vuosittainen maksu jäsenilleen (harrastajille), jonka suuruuden tulevalle kaudelle päättää Seuran vuosikokous. Jäsenmaksun maksaminen on edellytys seurassa harrastamiselle.

Seuran vuosikokous 17.4 päätti jäsenmaksun kaudelle 2024/25 olevan 35€, 15€ kerho/harrastejäsenmaksu/matalan kynnyksen toiminta.

Seuralla on käytössä varsinaisten jäsenten maksun lisäksi ainaisjäsenmaksu, ainaisjäsenyyden saa hankittua 250e hintaan. Kysy ainaisjäsenyydestä lisää toimistolta -> toimisto@salpa.net. Seuraan voi kuulua myös kannattajajäsenenä.

Jäsenmaksun maksanut 15 vuotta täyttänyt jäsen saa myös äänioikeuden Seuran vuosikokouksessa.

Jäsenmaksu ei ole missään kytköksissä Seuran lajijaostojen/harrastajaryhmien omiin toimintamaksuihin, vaan Seura perii jäsenmaksun kaikille yhteisten kulujen kattamiseksi.

Jäsenmaksutuloilla katetaan osa Seuran yhteisistä kuluista (mm. kirjanpito, web-sivut, hallinto, Seuran yhteiset koulutukset ja tilaisuudet, Seuran tilat, tapahtuma/ryhmävakuutuksia).

Jäsenmaksuetuja

Saat kunnian kantaa perinteikkään Seuran logoa rinnassasi. Fyysinen jäsenkortti jaetaan alkuvuoden aikana jäsenille.

Saat vaihtuvia alennuksia

• Salon Autokoulu Oy, Epic Autokoulu
  • Bio Salo Alelippu 8€ ma-to arkinäytöksiin
  • Kiint.Oy Salon Pohjolantalo Helsingintie 18 saunatila 75€ (muille 150€)

Maksukäytäntö 2023/24 laskuun

Jäsen- ja seuramaksut laskutetaan suoraan pelaajilta ja jäseniltä. Ikäluokat tarkistavat ja täydentävät pelaajatietojen oikeellisuuden ja ilmoittavat pelaajamuutokset toimistolle. Toimistolta lähetetään laskut jäsenille uuden kauden alkaessa. Kesken kauden aloittavat saavat jäsenmaksut aloituksesta noin 2-3 viikon päästä. Laskut lähetetään yhdessä erässä sähköpostilla.