Peli-illat jatkaa legendaarisen Prisma-liigan matalankynnyksen pelitoimintaa Salossa
SeuraJulkaistu: 13.02.2024 17.35

SalPan pitkäaikainen korttelisarja Prisma-liiga konsepti päättyi viime kesään. SalPassa halutaan kuitenkin jatkaa entistä laadukkaammin matalankynnyksen toimintaa! Sitä varten seura järjestää tiistai-iltaisin pelitoimintaa koko kevään, kesän ja syksyn ajan. Toiminnan sisältö koostuu harjoittelusta, leikeistä ja peleistä. Lisäksi kauden aikana yhteistyöseurat Perttelin Peikot ja FC Cobrat Kiskosta tulevat vierailulle peli-iltoihin.

Mukaan SalPa kutsuu kaikki 2018 syntyneet tytöt ja pojat sekä 2015-2017 syntyneet, jotka eivät ainakaan vielä halua mukaan SalPan ikäkausijoukkuetoimintaan. Ohjaajina toimivat SalPan työntekijät ja liikunnanohjaajat. Tukena toiminnassa on myös seuran omista junioreista palkatut kesätyöntekijät.

Linkin takaa lisätiedot ja ilmoittautuminen 👇

Tervetuloa mukaan!