Henkilökuvassa Daniel Rantanen
Julkaistu: 08.05.2020 00.00

Henkilökuvassa Daniel Rantanen

Tervehdys! Henkilökuva sarjan viimeisenä esittelyvuoroon tulee Daniel "Rande" Rantanen. Daniel on mukana seuran markkinointipuolella sekä edustusjoukkueen data-konsulttina. Lue alta Danielin kuulumiset.

"Oon aina ollut salpalainen ja ekat pelit pelattu joskus kortteliliigassa AC Milanin riveissä. Fudiksen jouduin lopettaan siinä joskus 14v kun piti vähän valita sählyn ja jalkapallon välissä. Sählynkin puolella tuli pelattua tietenkin SalPassa, kunnes jouduttiin edustuksen touhu lopettaan pelaajapulan vuoksi. Sitten kävi vähän käytyä pelaamassa Loimaalla, Turussa ja lopulta sitten MedAaan. MedAn puolella tuli myös tuota urheilumarkkinointia opeteltua vähän pakonkin edessä, ja sitä osaamista yritän nyt valjastaa myös joutsenlauman avuksi! Katotaan jos saataisiin vähän uutta ideaa ja kipinää ja sitä kautta nostetta joutsenten liitoon.

Työskentelen "oikeassakin" duunissa aika tiiviisti fudiksen parissa, ja sitäkin puolta yritän konsultoida vähän valmennuksen avuksi, kun pelit tässä taas saadaan rullaamaan.

SalPa on liian iso, liian hieno ja etenkin liian vaikutusvaltainen organisaatio ollakseen näin näkymätön salolaisessa arjessa, ja mun tavoite on niinkin helppo, kuin muuttaa tämä päälaelleen!"