Seuran jäsenmaksu 2023/24

Seuran jäsenmaksu on vuosittainen maksu jäsenilleen (harrastajille), jonka suuruuden tulevalle kaudelle päättää Seuran vuosikokous. Jäsenmaksun maksaminen on edellytys seurassa harrastamiselle.

Seuralla on käytössä varsinaisten jäsenten maksun lisäksi ainaisjäsenmaksu, ainaisjäsenyyden saa hankittua 250e hintaan. Kysy ainaisjäsenyydestä lisää toimistolta -> toimisto@salpa.net. Seuraan voi kuulua myös kannattajajäsenenä.

Jäsenmaksun maksanut 15 vuotta täyttänyt jäsen saa myös äänioikeuden Seuran vuosikokouksessa.

Jäsenmaksu ei ole missään kytköksissä Seuran lajijaostojen/harrastajaryhmien omiin toimintamaksuihin, vaan Seura perii jäsenmaksun kaikille yhteisten kulujen kattamiseksi.

Jäsenmaksutuloilla katetaan osa Seuran yhteisistä kuluista (mm. kirjanpito, web-sivut, hallinto, Seuran yhteiset koulutukset ja tilaisuudet, Seuran tilat, tapahtuma/ryhmävakuutuksia).

Jäsenmaksuetuja

Saat kunnian kantaa perinteikkään Seuran logoa rinnassasi. Fyysinen jäsenkortti jaetaan alkuvuoden aikana jäsenille.

Saat vaihtuvia alennuksia

• Salon Autokoulu Oy, Epic Autokoulu
  • Bio Salo Alelippu 8€ ma-to arkinäytöksiin
  • Kiint.Oy Salon Pohjolantalo Helsingintie 18 saunatila 75€ (muille 150€)

Maksukäytäntö 2023/24 laskuun

Jäsen- ja seuramaksut laskutetaan suoraan pelaajilta ja jäseniltä. Ikäluokat tarkistavat ja täydentävät pelaajatietojen oikeellisuuden ja ilmoittavat pelaajamuutokset toimistolle. Toimistolta lähetetään laskut jäsenille uuden kauden alkaessa. Kesken kauden aloittavat saavat jäsenmaksut aloituksesta noin 2-3 viikon päästä. Laskut lähetetään yhdessä erässä sähköpostilla.