SALON PALLOILIJAT TUKEE LASTEN JA NUORTEN HARRASTAMISTA!
SeuraJulkaistu: 28.01.2020 00.00

SALON PALLOILIJAT TUKEE LASTEN JA NUORTEN HARRASTAMISTA!

Salon Palloilijat ry on mukana Salon kaupungin saamassa avustuksessa, jolla tuetaan vähävaraisten perheiden lasten ja nuorten harrastamista.

Tarkoituksena on mahdollistaa harrastuksen jatkuminen silloin, kun osallistuminen on perheen taloudellisen tilanteen vuoksi muutoin uhattuna esim. yksinhuoltajuuden, työttömyyden, sairastumisen tms. vuoksi. Tukea voi saada toimintamaksujen kattamiseen, ei harrastusvälineisiin, matkoihin tms.

Avustusta haetaan Salon Palloilijat ry:n johtokunnalta vapaamuotoisella hakemuksella. jonka voi toimittaa osoitteeseen toimisto@salpa.net. Otsikkoon tieto, että kyseessä on harrastustukianomus.

Avustuksen ehdot:

Avustusta voivat hakea ainoastaan salolaiset lapset, nuoret tai lapsiperheet

Hakemukset käsitellään luottamuksellisesti

Summa määräytyy aina tapauskohtaisesti

Tukea ei makseta rahana hakijalle

Avustushaku on non-stop tyylinen ja Salon Palloilijat ry:n johtokunta käsittelee hakemukset aina seuraavassa kokouksessaan.

Saamamme lisäraha jaetaan siinä järjestyksessä, kun hyväksyttäviä hakemuksia saamme ja myönnettyä rahaa on jäljellä.

Avustuspäätös on kertaluontoinen ja avustus on käytettävä vuonna 2020.

Tarkistattehan että hakemuksessa on ajantasaiset yhteystietonne (koko nimi, osoite, puhelinnumero)!

Tiedustelut: toimisto@salpa.net, puh. 044 706 0234 (ti, ke ja to klo 10-15)