Henkilökuvassa: Otto Tapanainen
SeuraJulkaistu: 24.02.2020 00.00

Henkilökuvassa: Otto Tapanainen

Olen Otto Tapanainen, 24 vuotias liikuntaneuvoja ja ylioppilas Vihdistä. Käyn tällä hetkellä viimeistä vuotta koulua Haaga-Helian Ammattikorkeakoulussa Vierumäen kampuksella. Opintojen pääpaino on kilpa- ja huippu-urheilussa sekä urheilujohtamisessa. Tavoite on valmistua tänä vuonna liikunnanohjaajaksi. Sain kunnian päästä suorittamaan viimeistä työharjoittelujaksoani tänne Saloon ja SalPaan.

Jalkapallon aloitin 6-vuotiaana Nummelan Palloseurassa ja sen jälkeen futis on ollut valtavan tärkeä osa elämääni. Valmennuksesta kiinnostuin 18-vuotiaana ja siitä asti olen myös valmentanut aktiivisesti. NuPS:n lisäksi olen valmentanut TPS:ssä ja ollut mukana Sami Hyypiä Akatemian toiminnassa Eerikkilässä.

Valmentajana pyrin kehittymään jatkuvasti ja uskon, että SalPa on juuri oikea paikka siihen. Jalkapallo ja liikunta ovat minulle suuri intohimo ja pyrin omalla työlläni ja esimerkilläni ohjaamaan ihmisiä liikunnalliseen elämäntapaan. Lisäksi haluan auttaa ammattilaisuudesta haaveilevia jalkapalloilijoita kohti heidän omia tavoitteitaan.

Mahtavaa olla osa SalPaa ja sen seurayhteisöä!

Otto