Tomi Aho aloittaa viestintä- ja markkinointipäällikkönä!
Julkaistu: 14.11.2018 00.00

Tomi Aho aloittaa viestintä- ja markkinointipäällikkönä!

Salon Palloilijoiden jalkapallo-organisaatioon tulee kaivattua markkinointi- ja viestintäosaamista. SalPa tiedotti keskiviikkona, että ”Joutsenten” viestintä- ja markkinointipäällikkönä aloittaa salolaislähtöinen Tomi Aho.

Ahon vastuualueet ovat ”seuran markkinoinnin kehittäminen ja jalkapallojaoston toiminnan yleinen kehittäminen”. Pesti alkaa lokakuussa.

42-vuotias Aho pelasi omalla urheilu-urallaan koripalloa SalPassa ja Vilppaassa. Aho on työskennellyt pitkään Postin palveluksessa ja opiskellut urheilumarkkinointia.

– Tavoitteenani ollut löytää työ, jossa voin olla mukana auttamassa ja edistämässä liikkumista. Tämän kesän aikana omat tavoitteet ja SalPan jalkapallon kiinnostus kohtasivat. Yhdessä saimme aikaan kummallekin osapuolelle toimivan ratkaisun, Aho kertoi seuran tiedotteessa.

Aho esitellään virallisesti seuran jäsenille lauantaina Urheilupuistossa perinteisen korttelisarjan Prisma-liigan päättäjäisissä.