SalPa Jalkapallo ja Mehiläinen jatkavat yhteistä taivaltaan seuraavat kaksi vuotta
Julkaistu: 23.02.2021 13.25

SalPa Jalkapallo ja sen pitkäaikanen tukija Mehiläinen solmivat kahden vuoden yhteistyön jatkosta. "-Olemme todella kiitollisia ja tyytyväisiä siihen, että Mehiläinen jatkaa kanssamme tulevat vuodet. Pyrimme ohjaamaan yhä useamman SalPalaisen käyttämään Mehiläisen mahtavia palveluita, jotta yhteistyö hyödyttäisi vahvasti molempia osapuolia." kertoo SalPa Jalkapallon seurakehittäjä Otto Tapanainen.

Kysyimme Mehiläisen urheiluseurakoordinaattori Joni-Petteri Malkalta yhteistyöstä SalPa Jalkapallon kanssa.

Miksi halusitte jatkaa yhteistyötä SalPa Jalkapallon kanssa?

Haluamme olla mukana tukemassa Salolaista urheilua myös jatkossakin. SalPan aktiviisen seurayhteisön myötä pääsemme kehittämään tuotepalveluitamme, jotta pystymme jatkossakin tarjoamaan entistä laadukkaampia palveluja seuran jäsenille. Seuraavan kahden vuoden aikana tavoitteenamme on yhdessä kehittää niin junioripuolen- kuin aikuispelaajien hoitopolkua mahdollisimman sujuvaksi SalPalaisten osalta.

Mitä tunteita SalPa ja salolainen jalkapallo herättää?

Omalta osaltani tunteet kiteytyvät hyvin yhteen ysikymppiseen; lokakuuhun 2010 ja kauden päätöskierrokseen Musan Salamaa vastaan Urheilupuistossa. Pelasin itse tuolloin SalPan riveissä. Sarjan päätöskierroksella oltiin vielä taistelemassa nousukarsintapaikasta ja Ilves hävisi samaan aikaan Turussa sarjajumbolle eli voitolla oltaisiin menty karsintoihin. Emme kuitenkaan onnistuneet omassa ottelussamme ja MuSa teki 80 minuutin kohdalla voittomaalin.

Terveiset SalPan kannattajille?

Liikutaan vastuullisesti ja toisia kunnioittaen. Toivottavasti kesällä päästään jälleen nauttimaan Urheilupuiston tapahtumista!

Lääkärikeskus Mehiläinen Salo on monipuolisia terveydenhoitopalveluja tarjoava yksikkö. Yksikössämme toimii lähes 100 lääkäriä ja muuta terveydenhuollon asiantuntijaa. Jokainen SalPalainen voi käydä rekisteröitymässä Mehiläisen urheilunettiin, jonka avulla Mehiläisen palveluiden käyttäminen on helpompaa! Linkki -> https://service.mehilainen.fi/urheilunetti/