SSO jatkaa yhtenä SalPa Jalkapallon pääyhteistyökumppanina kaudella 2024
JalkapalloJulkaistu: 05.04.2024 10.05

SSO jatkaa yhtenä SalPa Jalkapallon pääyhteistyökumppanina kaudella 2024

SalPa Jalkapallon ja Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n monivuotinen yhteistyö saa jatkoa kaudella 2024, kun seura ja yritys kirjoittivat yhteistyösopimuksen alkavalle kaudelle. Pitkään Prisma-liigan nimisponsorina toiminut SSO on ollut SalPan legendaarisen korttelisarjan pääyhteistyökumppani vuosia. Prisma-liigan konsepti muuttuu tälle kaudelle ja toimintaa järjestetään tiistaisin Peli-illat nimellä Paukkulassa.

SSO haluaa olla edelleen vahvasti mukana SalPan laadukkaassa ruohonjuuritason toiminnassa. Ensimmäiset askeleet SalPalaisena otetaankin tästedes SSO Perhefutiksessa! Viime vuonna Salon Pelastakaa Lapset palkitsi SalPan Perhefutiksen "vuoden lapsellisena tekona" ja ryhmä myytiin täyteen!

SSO:lle on tärkeää olla mukana asiakasomistajiensa arjessa tuomalla lapsille ja perheille mukavaa tekemistä. Perhefutis on hyvä esimerkki tällaisesta. Terveellisten elämäntapojen myönteiset kokemukset opitaan lapsuudesta – siksi haluammekin yhdessä asiakkaiden kanssa olla edistämässä perheiden hyvinvointia ja siten rakentamassa missiomme mukaisesti kotiseudustamme parempaa paikkaa elää, toteaa SSO:n asiakkuus- ja viestintäpäällikkö Anu Karppinen.

Perhefutiksen nimioikeuden lisäksi SSO:n logo komistaa seuraavat vuodet SalPan kaikkien junioreiden uusia Niken pelipaitoja!

SalPa Jalkapallo haluaa kiittää tärkeää kumppaniaan siitä, että he ovat myös tulevaisuudessa sinivalkoisen perheen tukena!