JÄÄAIKAA MUILLE SEUROILLE

Tarvitsetko lisää jäätä tai hyvän leiripaikan?

Saloon on lyhyt matka... Turusta 40 minuuttia, Helsingistä 70 minuuttia.

Viikonloppuisin ja loma-aikoina on vapaana hyviä harjoitusaikoja. Kannattaa kysyä jo myös ensi kesän leiriaikoja. Heinäkuussa halli on kiinni.

Salon jääliikuntahalli tarjoaa nykyaikaiset olosuhteet harjoitteluun. Salon jääliikuntahalli sijaitsee Salon urheilupuistossa, josta löytyvät myös sopivat tilat oheisharjoitteluun (tanssisalit, juoksuradat, nurmikentät, uimahalli, kuntosali yms). Urheilupuistosta löytyy myös Ravintola MaranKlubi, joka palvelee urheilijoita ympäri vuoden.

Urheilupuistosta on matkaa Salon keskustaan vain 1 km. Keskustasta löytyy monia vaihtoehtoja yöpymiseen sekä shoppailuun. Salon kaupunki on vilkas kauppapaikka, missä riittää tekemistä ja näkemistä ihan jokaiselle.

Jos seuranne olisi halukas järjestämään luisteluleirin tai tulla pitämään harjoitusviikonloppua Salossa arkena, viikonloppuna, keväällä tai kesällä, ota rohkeasti yhteyttä. Laadimme juuri teille yksilöidyn tarjouksen.

Ota yhteyttä ja kysy vapaita jääaikoja!

gitta.lietzen(at)salpa.net

Tervetuloa nauttimaan Salon lämpimästä tunnelmasta!